onsdag 7 januari 2015

Trettondagsracet

Igår kördes det traditionsenliga trettondagsracet här i Norrtälje. Det gick inte helt enligt planen för mig. Jag satsade allt från början för att hänga med Gunnar och Stefan, men det resulterade bara i att jag drog på mig en massa mjölksyra och fick ta det lugnt några varv. Lagom tills benen började bli bra igen lyckades jag punktera fram däcket och så var den tävlingen över efter 30 minuter av 60 som skulle köras. Det blev till att bli fotograf i stället och i alla fall göra någon nytta. Nu hoppas vi att 2015 fortsätter bättre och att detta inte var höjdpunkten på detta år….

Kvalitén på bilderna är sisådär men bilder är ju alltid kul :) 

Dagens resultat!


















1 kommentar:

  1. Även kvalitén på cyklisten i helsvart är sådär så det jämnar ut sig :-)

    SvaraRadera